Info & F.A.Q.

Antwoorden op enkele veelgestelde vragen

Vragen

v: Betaling

v: Dieet wensen

v: Bezorging

v: Wenskaart

v: Cadeaubon

v: Annulering

_________________________________________________
_________________________________________________

Antwoorden


a: Betaling

Wij bieden verschillende betaal mogelijkheden aan. Om een veilige en eenvoudige betaling te garanderen werken wij met Globecharge. U kunt op de volgende manieren betalen:

Ideal: Veilig en vertrouwd via uw eigen internet bank.

PayPal: 
Betaal snel en eenvoudig met een PayPal betaallink die wij u samen met de factuur toezenden. 

Creditcard: Wereldwijd betalen is mogelijk met de creditcard. hiervoor berekenen wij 2 % kosten binnen de EU en 3% buiten de EU.

Contant bij aflevering: Er kan contant worden afgerekend bij de bezorger. De bezorger beschikt over een beperkt bedrag aan wisselgeld. Wij vragen U dan ook om indien mogelijk, gepast te betalen.

Op Rekening voor bedrijven: ( Zakelijke gegevens worden gecontroleerd ) 
  
a: Dieet wensen

Alle ontbijten zijn aan te passen naar uw wensen. Dit kan tijdens het bestel proces kenbaar worden gemaakt. Voor bijvoorbeeld vegetariërs  en mensen die vanuit een geloofsovertuiging bepaalde ingrediënten niet mogen nuttigen. 
  
a: Bezorging
Voor de bezorging houden wij een marge aan van 45 minuten. Wanneer de bezorger meer dan 20 minuten vertraging gaat krijgen, neemt deze telefonisch contact op met de besteller. Zorg ervoor dat u op het tijdstip van de levering telefonisch bereikbaar bent. Op feestdagen zoals Vaderdag, Moederdag, Kerst, Pasen, Pinksteren en Valentijnsdag hanteren wij een marge van 60 minuten.

a: Wenskaart

Bij iedere levering van Uw bestelling kan een gratis service kaartje worden gekozen waar u uw boodschap, felicitatie of mededeling op kunt zetten.  Wilt U een specifieke wenskaart met uw boodschap toevoegen is dat uiteraard ook mogelijk, wij verkopen een keur aan wenskaarten waar u uw boodschap aan kunt toevoegen.

Ook is het mogelijk om een eigen kaart of cadeau toe te voegen. U dient er dan voor te zorgen dat de kaart of het cadeau uiterlijk om 12:00 op de dag voorafgaande aan de levering van Uw bestelling aanwezig zijn op ons kantoor te Wildervank
Let er in dat geval op dat u de naam van de ontvanger en het factuurnummer vermeld.

a: Cadeaubon

Bij het bestellen kunt u de keuze maken dat het een cadeaubon betreft.
 
a: Annulering

Het is mogelijk om tot 12:00 op de dag voorafgaande aan de levering te annuleren.
Annuleren kan via het contact formulier en telefonisch tijdens kantooruren.
Als u annuleert via het contact formulier is de annulering pas definitief als u een bevestiging mail hiervan ontvangt. 
Indien er al betaald is, wordt het betaalde binnen 5 werkdagen teruggestort.